Elita is projectcoördinator van eetlokaal “De Grote Tafel” in Los Pinos en van het studentenproject.

Vanaf de maand oktober heeft Elita zwangerschapsverlof genomen om de bevalling van haar dochtertje rustig te kunnen afwachten en tijd met haar dochtertje te kunnen doorbrengen. Tijdens haar verlof zijn de werkzaamheden over verschillende teamleden verdeeld. Zo nemen studentes Elvira en Diana en vrijwilligster Sara de activiteiten met de kinderen in het eetlokaal waar.

Elvira en Diana begeleiden beiden al langere tijd activiteiten voor de kinderen in het eetlokaal en zijn daardoor vertrouwde gezichten voor de deelnemers. Dit werk doen ze als bijbaantje naast hun studies aan de universiteit en dit zullen ze geheel zelfstandig blijven voortzetten tijdens het verlof van Elita. Uiteraard is Stichting Wees Kind trots op deze dames, die zijn opgegroeid in het kindertehuis, nu bijna hun studies hebben afgerond en uitgegroeid zijn tot teamleden van Stichting Wees Kind!

Vrijwilligster Sara is een nieuw gezicht in het eetlokaal, zij kwam kortgeleden met Stichting Wees Kind in contact doordat ze over ons las in de plaatselijke krant: The Huaraz Telegraph. Sara was op zoek naar vrijwilligerswerk voor een aantal maanden en dat viel precies samen met het verlof van Elita. Na kennismaking in het eetlokaal en een aantal keer inwerken met Elita waren beiden enthousiast en zal Sara tot en met december ons team versterken. Welkom Sara!

Elita kan dus met een gerust hart van haar verlof en haar kindje genieten!