Graag bedanken we alle trouwe donateurs op wie de kinderen in Peru al vaak jarenlang maandelijks mogen rekenen.

Dit betreffen vrienden van Stichting Wees Kind, kennissen, familieleden, zakenrelaties, voormalig vrijwilligers en op andere wijze betrokkenen, zonder jullie hulp zou Stichting Wees Kind haar werk niet voor kunnen zetten.

Eén van deze maandelijkse donateurs is Mijn Slaapliedje. Heb jij al een persoonlijke versie van dit mooie slaapliedje besteld voor je zoon, dochter, kleinkinderen, neefjes of nichtjes? Kijk op de website: Mijn slaapliedje hoe je dit kunt doen en om meer te weten te komen over dit prachtige initiatief. Naast dat je een kindje in Nederland of België blij maakt met zo’n schattig persoonlijk liedje, maak je ook de kinderen in Peru blij. 10% van de opbrengst komt namelijk ten goede aan de projecten van Stichting Wees Kind! Ontzettend bedankt Foppe en Leon dat de kinderen in Peru op jullie steun mogen blijven rekenen